بررسی و آموزش مفاهیم مهم و پربرخورد حقوقی کشور

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 322
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 219
:: بازدید ماه : 779
:: بازدید سال : 1967
:: بازدید کلی : 11743
نویسنده : وکیل 23
پنج شنبه 30 دی 1400

اختلاف وراث در تقسیم ارث

وقتی صحبت از ارث میشه مسلما اختلافاتی نیز به همراه خواهد داشت،این مقاله"اختلاف وراث در تقسیم ارث" مختص همین موضوع می باشد و سعی کردیم تمام عانوین رو توضیح دهیم.همراه ما باشید....

اختلاف در تقسیم ارث

اختلاف در تقسیم ارث

یکی از موضوعات چالش بر انگیز در عصر حاضر اختلاف در تقسیم ارث است.

به صورت کلی قانون هیچگاه در روابط بین دو شخص دخالت نمیکند مگر اینکه آن دو شخص با یک دیگر همکاری نکنند و به اصطلاح حقی دیگری را ضایع کند

این موارد ممکن است در ارتباط زن و شوهری و یا حتی در پرداخت نفقه هم صورت گیرد.

به هر حال زمانی قانون در این موضوعات دخالت میکند که عدالت به طور کامل انجام نشود، در رابطه با اختلاف تقسیم ارث هم دقیقا همین توضیحات حاکم است یعنی اگر بعد از فوت متوفی، وارثان بتوانند ارث به جای مانده را با رضایت وراث دیگر تقسیم کنند که هیچ مشکلی پیش نمی آید، اما اگر حتی یک نفر از وراث نسبت به تقسیم ارث احساس کند که حقش ضایع شده و یا اینکه این تقسیم برابر نبوده میتواند درخواست تقسیم ترکه به دادگاه محل سکونت خود ارائه دهد.

نکته مهم: در همین ابتدای مسیر به این موضوع دقت کنید، اختلافات وراث جز اختلافات خانوادگی میباشد و میبایست تا میتوانید این قبیل مشکلات را در بین وراث حل کنید و مراجعه به دادگاه اولویت آخر شما باشد.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
دو شنبه 27 دی 1400

معامله ملک ارثی توسط وکیل

معامله ملک ارثی خیلی از نکات حقوقی را همراه خود دارد که حتما باید از آنها اطلاع کامل داشته باشید. در این مطلب "معامله ملک ارثی توسط وکیل" قصد داریم به تمامی این نکات حقوقی بپردازیم در ادامه همراه ما باشید...

ملک ارثی

معامله ملک ارثیمعامله ملک ارثی توسط وکیل

به ملک هایی گفته میشود که صاحب ملک از دنیا رفته باشد و طبق قوانین حاکم بر کشور، وراث با انجام مراحلی میبایست درصدی از آن ملک را به نام خویش کنند،زمانی که وراث بیش از یک نفر باشند،معمولا مالکیت به صورت مشاع در نظر گرفته میشود.

 بیشتر بخوانید : نکات حقوقی در مورد ارث

یکی از موارد که در این باب باید رعایت کرد رسیدگی و توجه وصیت نامه متوفی است، مثلا زمانی که متوفی وصیت نامه مِن باب ملک از خود بجای گذارد و سهم های خاصی را برای وراث در تعیین کند که به همین دلیل قانون بر پایه وصیت عمل خواهد کرد.

یکی از مسائل که در این خصوص به چشم میخورد به این صورت است که معمولا وراث ملک متوفی را به صورت مشاعی بین خود تقسیم میکنند و یا اینکه به طور کامل آن را میفروشند و بعد از دریافت مبلغ ملک، به صورت توافقی مبلغ ملک را بین یک دیگر تقسیم میکنند.

در ادامه مراحلی را که وراث باید برای معاملات ملک های ارثی انجام دهند را به طور مختصر توضیح خواهیم داد.

1.تعیین تکلیف نمودن صاحب ملک

از جمله مواردی که به شدت مهم است، تعیین تکلیف نمودن این موضوع است که صاحب ملک دقیقا چه شخصی است!!! بله توجه به این موضوع آن قدر اهمیت دارد که شما در وهله اول باید سند را ببینید و سپس اطمینان حاصل نمائید که صاحب ملک از دنیا رفتد و یا اینکه در قید حیات است، زیرا زمانی که شما ملکی را خریداری کنید که اگر صاحب آن فوت شدِ است، احتمال اینکه افراد بخواهند سرتان کلاه بزارند بسیار بالاست.

2.دریافت برگه انحصار وراثت

دومین مرحله که شما باید نسبت به آن حساسیت لازم را داشته باشید، دریافت برگه انحصار وراثت یا همان گواهی انحصار وراثت است، با این عمل شما به راحتی متوجه خواهید شد که طرف معامله ملک شما دقیقا چه افرادی هستند.

✖نکته مهم:

در همین حین باید علاوه بر مشاهده گواهی انحصار وراثت حتما شناسنامه و مدارک متوفی را به طور دقیق بررسی کنید و در آخر برای مطمئن شدن خیالمان حتما از اداره ثبت احوال، استعلام وراث ملک را دریافت کنیم.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
شنبه 25 دی 1400

نکات حقوقی در مورد ارث

سلام کاربران همیشگی سایت آسایش گستران ^_^ خوب در این مقاله به نکات حقوقی در مورد ارث میپردازیم که خیلی حائز اهمیت هستش این نکات رو بدونید... پیشنهاد میشود حتما تمام این مطلب رو بخونید و نکته برداری کنید...

نکات حقوقی در ارث

 

یکی از مسائل خیلی مهم در خانواده ها این است که چگونه باید ارث را دریافت کنند و در همین راستا میبایست به چه نکات حقوقی توجه نمایند، در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با این موضوع قید خواهیم کرد.

✔ بیشتر بخوانید : وکیل ملکی و نکات مربوط به وصیت نامه و ارثیه

طبقات در ارث

یکی از نکات حقوقی در ارث توجه به طبقات است، این عنوان در واقع به معنای بازماندگان متوفی به ترتیب درجه رابطه خویشاوندی شخص متوفی است، در واقع زمانی که طبقات اول نباشند طبقات بعدی ارث را دریافت میکنند.

نکته کلیدی: هر طبقه دارای درجه میباشد که خود شامل درجه یک، دو و سه است، به همین ترتیب اعضا میتوانند ارث را دریافت کنند، و به صورت کلی برای دریافت ارث در ابتدا به طبقه توجه میکنیم و در آخر به درجه طبقه دقت میکنیم.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
جمعه 24 دی 1400

خرید و فروش ملک بدون سند

خرید و فروش ملک بدون سند ؟!!! همچین چیزی ممکنه اصلا؟ خب در ادامه این مطلب"خرید و فروش ملک بدون سند" همراه ما باشید تا در این موضوع به صورت کامل توضیح دهیم...

معامله املاک بدون سند

 

معامله ای که بدون سند به انجام میرسد، در اصل به دلیل شرایط ناپایدار اقتصادی و رکود اقتصادی است، تمام این ها عواملی هستند که باعث میشود خریداران دست به ریسک زده و به جای خرید خانه و انتقال صد در صدی مالکیت، اقدام به خرید خانه بدون سند کنند که خود دارای تنش های زیادی میباشد، این قبیل معاملات که بیشتر به دلیل افزایش هزینه ها اتفاق می افتد با خود مشکلات را هم به همراه دارد، دلیل این مشکلات هم برای این است که چنین املاکی دارای سند مالکیت نیستند به همین دلیل ارزان تر به اشتراک گذاشته میشوند.

توجه: املاکی که دارای سند مالکیت هستند به مراتب ارزش قیمتی بالاتری نسبت به املاکی که بدون سند مالکیت هستند را دارند.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
چهار شنبه 22 دی 1400

وکیل ملکی در خارج از کشور

اخذ وکیل ملکی در خارج از کشور توسط معتبرترین موسسه حقوقی ایران (موسسه حقوقی آسایش گستران) در ادامه این مطلب"وکیل ملکی در خارج از کشور" همراه ما باشید...

مسائل کابردی حقوقی در خرید ملک خارجی

 

خرید یک ملک آن هم از خارج کشور، از جمله دغدغه هایی است که افراد روزانه با آن برخورد میکنند، و دقیقا نمیدانند که چگونه میتوان یک ملک را به صورت قانونی آن هم از داخل ایران خریداری نمود، الخصوص زمانی که کلاهبرداری های این چنینی هم به شدت زیاد شده و افراد بسیاری از سرمایه خود را از دست میدهند، همین دلایل است که وجود یک وکیل یا مشاور حقوقی را تا حد زیادی اثر گذار میکند.

✔ بیشتر بخوانید : قیمت گذاری ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری

از جمله امور قانونی که وکیل انجام میدهد به شرح ذیل است:

1.در اصل شما وقتی اقدام به اخذ وکیل مینمائید تمام قواعد قانونی خرید ملک بر عهده وکیل است و ایشان موظف است که تمام کارها را خود به صورت کاملا قانونی به سرانجام برساند.

2.همانطور که میدانید قوانین ملکی هر کشور با کشور دیگر متفاوت است و به همین دلیل وجود وکیل بسیار حائز اهمیت میباشد چرا که این وکلا به تمام مسائل قانونی کشورهای دیگر آگاه هستند و به راحتی میتوانند ملک مورد نظر شما را خریداری کنند.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
سه شنبه 21 دی 1400

قیمت گذاری ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری

یکی از دغدغه های امروز مشاوران املاک و افرادی که قصد خرید خانه دارند اینکه قیمت اون خانه رو چند بزارن یا چند بفروشن ویا چگونه متوجه شون که این خونه چه قیمت دارد؟در این مقاله"قیمت گذاری ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری" به این موضوع میپردازیم...

 

 

یکی از مواردی که باید در مورد ملک های که متعلق به ماست حتما رعایت کنیم، آگاهی کامل از ارزش دارایی مان است، و برآورد چنین املاکی کار هر کسی نیست و میبایست یک شخص حرفه ای در مکان حاضر شده و با اطلاعات به روز و قانونی خویش بتواند در مورد ملک اظهار نظر کند، این افراد کارشناسان رسمی دادگستری نامیده میشوند، که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت میکنند، فرقی نمیکند شما دارای چه نوع ملکی باشید، اگر ملک شما صنعتی، تولیدی، کارگاهی، تجاری، اداری و یا هر چیزه دیگری که باشد وجود کارشناس رسمی دادگستری برای ارزش گذاری ملک شما بسیار حیاتی میباشد، به صورت کلی یک کارشناس رسمی باعث میشود که ملک شما با قیمت مناسب و به روز جامعه به فروش برسد.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
دو شنبه 20 دی 1400

وکیل پایه یک انتقال مالکیت ملک

این مطلب درمورد "وکیل پایه یک انتقال مالکیت ملک"صحبت خواهیم کرد....

☎ دریافت مشاوره از  وکیل پایه یک دادگستری »»» 09124970000

روش های انتقال مالکیت ملک

 

انتقال مالکیت عبارت است از، انتقال عین ملک، منافع ملک و یا حقوق قانونی ملک مورد نظرمان که قصد داریم به نام شخص دیگر بزنیم.در این نوع معاملات گاهی پیش می آید که تمام مندرجات قید شده به اجرا در آید و گاها هم ممکن است بعضی از شروط به اجرا در آید. در ادامه به مطالب بیشتری در این مورد خواهیم پرداخت.

✔ بیشتر بخوانید : شماره تلفن وکیل ملکی

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
یک شنبه 19 دی 1400

وکیل پایه یک اثبات جرم

خیلی از مواقع پیش میاد که از یک شخص شکایت داریم اما به دلایلی نمیتوانیم اثبات کنیم که او متخلف است در این مواقع برای اینکه بتوانید از فرد مقابل شکایت کنید و به نتیجه برسید باید از وکیل پایه یک اثبات جرم استفاده کنید.در این مطلب"وکیل پایه یک اثبات جرم" به موضوعات مختلفی این موضوع میپردازیم....

☎ دریافت مشاوره از  وکیل پایه یک دادگستری »»» 09124970000

ادله اثبات جرم

بعد از اینکه جر و بحثی میان دو نفر شروع میشود ممکن است یکی از طرفین به دادگاه رفته و از شخص مقابل شکایت نماید، خارج از اینکه این شکایت برای ثابت نمودن یک جرم باشد و یا گرفتن حق خویش، میبایست شکایت کننده ادله و مدارک کافی در این زمینه را همراه خود داشته باشد تا به صورت قانونی و با دلیل شکایت خود را ثبت کند، هم چنین تا به الان هم هیچ شکایت کننده ای صرفا با ارائه چند جمله و کلمه نمیتواند شکایتی را ثبت کند و در آخر قاضی هم بر اساس سخن او رای صادر کند، به همین دلایل است که باید آگاهیمان را نسبت به این موضوعات بالا ببریم تا بتوانیم سریعا حق خویش را باز پس گیریم، در ادامه جزئیات بیشتری نسبت به این موضوع را برایتان بازگو خواهیم کرد.

✔ بیشتر بخوانید : آموزش اخذ وکیل پایه یک دادگستری

روش های اثبات جرم

برای اینکه یک جرم را در نزد قاضی به اثبات برسانیم راه و روش های زیادی وجود دارد، از جمله این روش ها (اقرار، شهادت، علم قاضی، سند، قسامه) میباشد، این روش هر یک با توجه به نوع جرم مورد استفاده قرار میگیرد و این قابلیت را دارد که نظر قاضی را درباره جرم تغییر دهد، به هر حال شما عزیزان قبل از اینکه به سمت دادگاه بروید در مرحله نخست میبایست هر چه سریعتر با مشاوران حقوقی آسایش گستران تماس گرفته و سپس با ذکر دقیق جرم پیش آمده، بهترین اطلاعات را دریافت نموده و در آخر به دادگاه مراجعه نمائید، مشاوران بعد از طرح پرسش، به شما خواهند گفت که آیا وجود وکیل برای پرونده تان تا چه حد لازم و اجرایی است.

نکته بسیار مهم: عمل قسامه در اصل برای دعاوی ای میباشد که به منجر به ضرب و شتم و یا قتل ختم شده باشد.

روش های اثبات جرم در امور کیفری

این نکات شامل موارد ذیل میشود:

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
شنبه 18 دی 1400

مجازات شریک جرم

تا به حال فکر کردین کمک کردن به شخص خلاف کار چه مجازاتی دارد و مجازات شریک جرم چیست؟!خب در این مطلب"مجازات شریک جرم" قصد داریم به همین موضوع بپردازیم در ادامه همراه ماباشید...

مجازات شریک جرم چیست؟

این جمله زمانی در ذهن ما خطور خواهد کرد که به شخصه ببینیم یا بشنویم که در هنگام سرقت یک فرد عادی به یک دزد کمک کرده یا به اصطاح هوای او را داشته که عمل سرقت به درستی انجام شود، این دست تعریفات در قالب شریک جرم انگاشته میشود و حتی در قوانین مجازات اسلامی برای چنین افرادی مجازات هایی تعیین گردیده که با توجه به نوع سرقت حد آن کاهش یا افزایش میابد، در ادامه به جزئیات بیشتری در رابطه با این موضوع خواهیم پرداخت.

✔ بیشتر بخوانید : وکیل پایه یک دادگستری سرقت

چه افرادی شریک جرم شناخته میشوند؟

هر گاه افراد با آگاهی کامل در نقشه سارق حضور داشته باشند

و به هر نحوی به او کمک کنند تا او به مقاصد شوم خود برسد شریک جرم شناخته میشود

این شریک جرم باتوجه به اینکه سارق دقیقا چه عملی را مرتکب شده مجازات خواهد گردید و تمام افرادی که او را در این عملیات یاری کردند مطابق با مجازات خواهند کرد، به صورت کلی باید بدانید این افراد حتی ممکن است در چهره یک شهروند در جامعه ظاهر شوند اما وقتی همکاری آنان با سارقین ثابت شود بدون شک مطابق قانون با وی برخورد میشود.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
جمعه 17 دی 1400

آموزش اخذ وکیل پایه یک دادگستری

خیلی وقتا پیش اومده میخوایم وکیل بگیریم ولی نمیدونم چطوری یا از کدوم موسسه معتبر وکیل بگیریم...دراین مطلب"آموزش اخذ وکیل پایه یک دادگستری" قصد داریم درمورد این موضوع بصورت کامل توضیح دهیم.

در ادامه همراه ما باشید.

دریافت مشاوره از وکیل پایه یک دادگستری »»» 09124970000

آموزش اخذ وکیل و دریافت مشاوره


در طول دوره بشریت دعاوی اشکال متفاوتی به خود دیده است، گاهی بر سر یک مال این دعاوی شروع میشود و یا گاهی بر اثر سوء تفاهم و… شروع مشکلات هر چه که باشد ما انسان ها به شخصی آگاه نیاز داریم تا در بینمان قضاوت کرده و با راهنمایی درست به حق خویش برسیم، این افراد در عصر جدید وکیل نامیده میشوند، وکلا پایه یک دادگستری با دانش و معلومات خود به ما کمک میکنند تا از حق و حقوق خود دفاع کنیم و نگزاریم حقمان پایمال شود، از طرفی دیگر موضوعی که گرفتن وکیل را برای بعضی از انسان ها دشوار نموده، هزینه اخذ وکیل میباشد چرا که هزینه هر پرونده با توجه به نوع دعاوی و موانع موجود تعیین میگردد.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
چهار شنبه 15 دی 1400

مجازات هک در ایران

خب بپردازیم به یکی از مطالب حقوقی پربازدید که این روزا جوانه خیلی دنبال اینکارا هستن.خوبه که از عواقب این عمل هم اگاهی کامل داشته باشند.خب در ادامه به مجازات هک در ایران میپردازیم …

در ادامه با ما همراه باشید

دریافت مشاوره از وکیل جرائیم اینترنتی »»» 09124970000

مجازات هک

چه بسیار بوده اند افرادی که به دلیل انتشار محتوای خصوصی زندگیشان دست به خودکشی زدند و یا مرتکب قتل و دست جنایات سهمگینی میزنند!!!

اما بهتر است بدانید منشا اکثر چنین پرونده هایی عمدتا به دلیل هک افراد اتفاق می افتد.

در ادامه جزئیات بیشتری را در رابطه با هک و مجازات های مربوط به آن در اختیارتان خواهیم گذاشت.

ادامه مطلب…


:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
جمعه 3 دی 1400

وکیل پایه یک دادگستری سرقت

امروزه بخاطر وضع اقتصادی نامناسب افرادی دست به کارهای نا متعارفی میزنند که یکی از آنان سرقت و دزدی میباشد. در بعضی مواقع شاکیانی که توانستند دزد را دستگیر کنند اما به یه سری از دلایل نتوانستن حق و حقوقشان را از دزد بگیرند.وکیل پایه یک دادگستری در مورد پرونده سرقتی این کمک را به شما میکند تا تمام و کمال از حق خود دفاع کنید در ادامه همراه ماباشید...

دریافت مشاوره از وکیل پایه یک دادگستری »»» 88403987- 021

وکیل پایه یک سرقت

 

منظور از وکیل پایه یک دادگستری در پرونده های مربوط به سرقت این میباشد،که وکلای متخصص در این حوزه وارد عمل شده و با به کار گیری تمام دانش و تجربه خویش از موکلان خود دفاع خواهند کرد، به عبارتی دیگر راه های قانونی ای که باید طی شوند را تسهیل میکنند و در آخر شما را به نتیجه رضایت بخش شما میرسانند تا حق خویش را بازستانید.

در ادامه به تعریف انواع سرقت و مجازات های مربوط به آن و هم چنین تاثیر وکیل در این گونه پرونده ها خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
گروه وكلاي آسايش گستران با در اختيار داشتن كادري گسترده از وكلاي پايه يك و قضات بازنشسته و اساتيد دانشگاهي در سراسر ايران و كشورهاي زيادي ميتوانند تامين كننده آسايش حقوقي شما هموطنان ارجمند باشند . هسته مركزي حقوقي موسسه آسايش گستران در سه كميسيون حقوقي ، كيفري و خانواده انجام وظيفه مينمايند ، به نحوي كه پرونده هاي ارجاعي ، در كميسيون مريوطه مطرح و پس از تعيين استراتژي ، توسط وكلاي مربوطه پيگيري ميشود و در تمام مراحل قضايي پرونده توسط مسئولين كميسيون بر حسن جريان امور نظارت ميشود .
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز معتبر مشاوره حقوقی و آدرس noloasayesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.