بررسی و آموزش مفاهیم مهم و پربرخورد حقوقی کشور

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 322
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 68
:: بازدید ماه : 662
:: بازدید سال : 1173
:: بازدید کلی : 10949
نویسنده : وکیل 23
جمعه 29 فروردين 1399

در نوشته وکیل پایه یک زن و بررسی مسئول هزینه های آپارتمان قصد داریم تا به بیان نکات و مواد قانونی موجود در رابطه با موضوع هزینه های آپارتمان به بحث و بررسی بپردازیم. در این نوشته از سخنان وکلای باتجربه گروه آسایش گستران بهره گیری شده است تا بتوانیم مواد قانونی در این رابطه را به طور دقیق و صحیح برای شما عزیزان بیان کنیم. لازم به ذکر است که در این پست سعی شده است تا با اشاره و بیا مواد قانونی در رابطه با مسئول هزینه های آپارتمان ، اطلاعات شما عزیزان را کمی افزایش دهیم.

وکیل پایه یک و بررسی مسئول هزینه های آپارتمان

وکیل پایه یک دادگستری و بیان هزینه های آپارتمان

به بیان وکیل دادگستری تهران رفتار و برخی قوانین نانوشته میان موجر و مستاجر از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی کرده است. تا جایی که دیگر امروزه اصطلاحاتی همچون اجاره‌ نشینی و خوشینی کاربرد ندارد و دیگر شخصی به این ضرب المثل اعتقادی ندارد.

اما همچنان مواردی همچون  هزینه ‌های آپارتمان و  یا جبران خسارت ‌های وارد شده به آپارتمان مسئله  مشترکی می باشد که حتی گذشت زمان نیز نمی تواند از اهمیت آن میان مالم و مستاجر بکاهد و این مسئله همچنان به قوت خود میان این دو باقی مانده است.

وکیل پایه یک دادگستری در این رابطه به بیان برخی موارد می پردازد که می‌تواند پاسخ بسیاری از سوالات افراد جامعه باشد که مستاجر و یا مالک هستند.

وکیل پایه یک دادگستری در این رابطه می فرمایند ، رابطه میان موجر و مستاجر  مانند بسیاری دیگر از روابط مثل روابط میان زن و شوهر ، کارمند و ارباب رجوع از قواعد و قوانین حقوقی خاصی برخوردار می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر درمورد موضوع موجر و مستاجر به سایت اصلی مجموعه وکالتی آسایش گستران مراجعه نمایید و با جستجوی کلمه حقوقی مورد نظر خویش ، مقالات مرتبط با آن را مطالعه نمایید.

 

وکیل پایه یک دادگستری در ادامه صحبت های خویش می گوید:

بدون تردید میان مالک و مستاجر هم ممکن است اختلافاتی وجود داشته باشد که ناشی از هزینه ‌های ملک استیجاری و مخارج مازاد بر ساختمان باشد و هیچ کدام از طرفین ندانند که چگونه خواهند توانست آن ها را متقبل شوند.

از همین رو قانون‌گذار با وضع برخی قوانین در خصوص مالک و مستاجر ، وظایف هر یک را تا میزان زیادی مشخص نموده است تا از بروز مسائل احتمالی میان طرفین جلوگیری به عمل آورد.

به موجب قانون و به بیان وکیل پایه یک دادگستری مالک و مستاجر می‌توانند در قراردادی که هنگام جابجایی از ملک تهیه می نمایند ، موارد و هزینه ‌های احتمالی را در آن بیان کنند که پرداخت شارژ ساختمان ، تعویض چراغ‌های آپارتمان ، نقاشی ساختمان و مواردی از این دست ، شامل این موارد می‌ شوند.

وکیل پایه یک و بررسی مسئول هزینه های آپارتمان

وکیل دادگستری و بیان هزینه های عرف در آپارتمان

به گفته وکیل دادگستری و بر طبق قوانین و مقررات موجود ، در صورتی که مالک و مستاجر با یکدیگر در قراردادی این موارد را مشخص نمایند ، در اکثر موارد مشکل و خصومتی میان آن ها رخ نمی دهد.

اما در مورادی که با یکدیگر بر سر این مسائل به صورت صحبتی و بدون ثبت و امضاء توافق کرده باشند و به صورت نوشته و سند آن را تنظیم ننموده باشند ، در مواقع بروز برخی از هزینه ‌ها می بایست بر طبق هزینه های عرف با یکدیگر مسئله را حل نمایند.

وکیل دادگستری این موارد را به طور کلی به دو دسته کلی و جزئی دسته ‌بندی می نماید. به عنوان مثال در مسائلی مانند خرابی شیر آب که نیاز است تا برخی قطعات تعویض و خریداری شوند ، یک مورد جزئی به شمار می رود و مستاجر می بایست به شخصه هزینه آن را متقبل شود. در برخی موارد نیز مانند مواردی که کولر خراب می شود ، مالک می بایست هزینه تعمیر و راه اندازی آن را بپردازد.

 

وکیل دادگستری در ادامه می فرمایند

هزینه‌ های مربوط به آپارتمان را از خسارات وارده به آپارتمان متمایز است و وکیل دادگستری در این رابطه می گوید: پرداخت هزینه‌ های مربوط آپارتمان همان طور که از نامش می توان تشخیص داد ، می‌تواند قابل عرض یابی باشد و میان مالک و مستاجر هماهنگی لازم صورت پذیرد، اما در برخی موارد هزینه های وارده ناشی از خسارت وارد شده به آپارتمان می باشد ، می بایست جزئیات مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته وکیل دادگستری برخی خسارت وارد شده به آپارتمان ناشی از بلایای طبیعی می باشد ، بلایایی همچون سیل و زلزله و فردی مسئول آن نمی باشد ، و بدون شک در چنین مسائلی ، شخصی مسئول خسارت وارده نبوده و در نهایت شخص مالک می بایست خسارت وارده را جبران نماید.

اما در برخی موارد ، خسارت وارد شده ناشی از فردی غیر از مستاجر و موجر است ، مانند مواردی که ملک مجاور آپارتمان با یکی از املاک در زمان گودبرداری خسارتی وارد می نماید که می بایست از سوی شخص سومی که وارد کننده خسارت بوده ، هزینه خسارات وارده پرداخت گردد و مسئولیت پرداخت هزینه ها در این موارد بر عهده مالک و یا مستاجر نمی باشد.

یکی از مزایای مجموعه آسایش گستران این است که برای شما کاربران گرامی امکان مشاوره رایگان حضوری را فراهم کرده است . برای رزرو وقت مشاوره رایگان با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:

  88401560 – 88403166 – 88403987- 021

09124970000  –  09124920000

ایمیل:vekalat8@gmail.com

 


:: موضوعات مرتبط: دعاوی حقوقی , دعاوی کیفری , ,
:: برچسب‌ها: وکیل کیفری تهران , وکیل حقوقی تهران , وکیل پایه یک دادگستری , وکیل پایه یک حقوقی , وکیل پایه یک کیفری ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
جمعه 29 فروردين 1399

در مطلب وکیل دادگستری غرب و بررسی قانون کار می خواهیم تا در رابطه با قوانین و مقرراتی که قانون گذار در قانون کار بیان نموده است به بحث و بررسی بنشینیم و این قوانین را از زبان وکلای پایه یک برای شما عزیزان مطرح کنیم. به بیان وکلای باتجربه نیاز است تا تمامی افراد جامعه در رابطه با قانون کار اطلاعاتی داشته باشند تا با استناد به آن ها بتوانند حق و حقوق خود را استرداد نمایند. در صورتی که پس از مطالعه این مقاله همچنان سوالاتی در ذهن شما باقی مانده باشد ، می توانید آن ها را در قسمت نظرات وب سایت آسایش گستران مطرح کنید.

 وکیل دادگستری غرب و بررسی قانون کار


:: موضوعات مرتبط: دعاوی حقوقی , دعاوی کیفری , ,
:: برچسب‌ها: وکیل پایه یک تهران , وکیل پایه یک حقوقی , وکیل پایه یک کیفری , وکیل کیفری تهرات , وکیل حقوقی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
دو شنبه 25 فروردين 1399

در نوشته وکیل پایه یک گیشا و بیان نحوه طلاق از سوی زن می خواهیم تا درباره موضوع و نحوه طلاق گرفتن زن برای شما عزیزان به شرح مطالبی بپردازیم. در نظر داشته باشید که برای گرفتن طلاق از سوی زن ، موارد اندکی وجود دارد که ما می خواهیم این موارد را بیان کنیم. همچنین بهتر است بدانید که مطالب بیان شده در این نوشته با استناد به قانون و از زبان وکیل باتجربه مطرح گردیده است. همچنین در راستای احترام به مخاطب ، در این نوشته از کلمات دشوار و نامفهوم استفاده نشده است تا تمامی افراد با هر سطح از دانش حقوقی بتوانند مطالب بیان شده را درک کنند.

وکیل پایه یک گیشا و بیان نحوه طلاق از سوی زن


:: موضوعات مرتبط: دعاوی خانواده , ,
:: برچسب‌ها: وکیل خانواده , وکیل پایه یک خانواده , وکیل حقوقی خانواده , وکیل پایه یک انلاین , وکیل پایه یک تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
پنج شنبه 21 فروردين 1399

در نوشته وکیل پایه یک مرد و بیان اطلاع از مجرد بون خواستگار قصد داریم تا درباره راه ها و نحوه مطلع شدن از مجرد بودن خواستگار از راه های قانونی ، برای شما عزیزان مطالبی را بیان کنیم. متاسفانه در دنیای امروز برخی از افراد با سوء استفاده از خلع های قانونی اقدام به دریافت شناسنامه دوم می نمایند و اقدام به فریب افراد در ازدواج می کنند. در این نوشته سعی شده تا به طور کامل و دقیق تمامی مواد قانونی و روش های قانونی موجود برای اطلاع از مجرد بودن خواستگار به طور دقیق بیان گردد تا شما عزیزان از این موضوع اطلاع کامل داشته باشید.

 وکیل پایه یک مرد و بیان اطلاع از مجرد بودن خواستگار

 

 


:: موضوعات مرتبط: دعاوی خانواده , ,
:: برچسب‌ها: وکیل خانواده , وکالت خانواده , وکیل حقوقی خانواده , وکیل پایه یک خانواده , وکیل شرق تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
سه شنبه 19 فروردين 1399

در پست وکیل پایه یک مرد و بیان نحوه طلاق از سوی زن قصد داریم تا به بیان قوانین و مقرات موجود در رابطه با طلاق از سوی زن بپردازیم و این قوانین را به زبانی ساده و قابل درک برای شما عزیزان مطرح کنیم. لازم است تا اندک موارد قانونی موجود را به طور دقیق و از زبان وکیل پایه یک مورد مطالعه قرار دهید که ما در این پست به بیان آن ها پرداخته ایم. در نظر داشته باشید که در قانون جمهوری اسلامی ایران موارد بسیار زیادی وجود ندارد تا زنان با استناد به آنان و با تنظیم یک شکایت نامه بتوانند به آسانی اقدام به متارکه نمایند.


:: موضوعات مرتبط: دعاوی خانواده , ,
:: برچسب‌ها: وکیل خانواده , وکیل پایه یک خانواده , وکیل حقوقی خانواده , وکیل پایه یک انلاین , وکیل پایه یک تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
سه شنبه 19 فروردين 1399

در پست وکیل پایه یک مرد در بیان دعوای تقابل می خواهیم تا در رابطه با دعوای تقابل به بحث و گفتگو بنشینیم و مواد قانونی موجود در این را بطه را برای شما عزیزان به زبانی ساده و روشن بیان کنیم. در نظر داشته باشید که مطالب مطرح شده در این پست از زبان وکیل پایه یک کطرح گردیده است تا مواد قانونی به طور دقیق بیان شوند. در دنیای حقوقی امروز به دلیل وجود مواد قانونی بسیار زیاد و متفاوت ، این امکان برای خوانده وجود دارد تا با استناد به مواد قانونی و با توجه به تبصره های هر ماده قانونی بتواند بر علیه خوانده مطالبی را مطرح کند که در ادامه در این رابطه به صحبت خواهیم پرداخت.


:: موضوعات مرتبط: دعاوی کیفری , ,
:: برچسب‌ها: وکیل پایه یک کیفری , وکیل کیفری تهران , وکیل پایه یک دادگستری , وکیل دادگستری تهران , وکیل پایه یک تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
جمعه 15 فروردين 1399

در نوشته وکیل پایه یک زن در ارائه جواب به سوالات حقوقی می خواهیم تا به پرسش های شما عزیزان در رابطه با مسائل حقوقی به بحث و بررسی بپردازیم. در موارد بسیاری ما با مشکل کمبود اطلاعات بیان شده از سوی مخاطبان مواجه می شویم که در این موارد نمی توان پاسخی دقیق و صحیحی به سوال شما عزیزان داد. بر همین اساس و به درخواست وکلای باتجربه بهتر است تا برای دریافت جوابی دقیق از بیان جرئیات مسئله قافل نشوید و تمامی نکات را به طور دقیق و جز به جز بیان کنید تا پاسخی برای مشکل ایجاد شده دریافت کنید.


:: موضوعات مرتبط: دعاوی خانواده , ,
:: برچسب‌ها: وکیل پایه یک خانواده , وکیل پایه یک حقوقی , وکیل حقوقی خانواده , وکیل حقوقی تهران , وکیل پایه یک آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
دو شنبه 11 فروردين 1399

در نوشته وکیل پایه یک مرد در پاسخ به سوالات حقوقی طلاق قصد داریم تا در رابطه با موضوع پرسش های شما عزیزان درباره طلاق به بحث و بررسی بنشینیم. همچنین شما عزیزان می توانید پاسخ سوالات خود را در این نوشته از زبان وکیل پایه یک ببینید و با مطالعه دیگر سوالات و پاسخ آن ها ، اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. در این نوشته قصد داریم تا به سوالات شما عزیزان از زبان وکیل پایه یک پاسخ دهیم. در نظر داشته باشید که در این نوشته سعی شده است تا از کلمات و اصطلاحات ساده و قابل فهم استفاده شود.


:: موضوعات مرتبط: دعاوی حقوقی , دعاوی کیفری , ,
:: برچسب‌ها: وکیل پایه یک خانواده , وکیل پایه یک حقوقی , وکیل حقوقی خانواده , وکیل خانواده , وکالت خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
گروه وكلاي آسايش گستران با در اختيار داشتن كادري گسترده از وكلاي پايه يك و قضات بازنشسته و اساتيد دانشگاهي در سراسر ايران و كشورهاي زيادي ميتوانند تامين كننده آسايش حقوقي شما هموطنان ارجمند باشند . هسته مركزي حقوقي موسسه آسايش گستران در سه كميسيون حقوقي ، كيفري و خانواده انجام وظيفه مينمايند ، به نحوي كه پرونده هاي ارجاعي ، در كميسيون مريوطه مطرح و پس از تعيين استراتژي ، توسط وكلاي مربوطه پيگيري ميشود و در تمام مراحل قضايي پرونده توسط مسئولين كميسيون بر حسن جريان امور نظارت ميشود .
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز معتبر مشاوره حقوقی و آدرس noloasayesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.